2012. június 22., péntek

12. fejezet - Sokkoló meglepetés

Sziasztok! Húúú 11000 megtekintés? 58 rendszeres olvasó? Köszönöm szépen, erről álmodni se mertem volna!  :) Ez a rész egy kicsit rövid lett, de próbáltam még ma felrakni, úgyhogy siettem vele. Remélem azért tetszik :) Jó olvasást :)


U.I..: Az lenne a kérésem, hogy írnátok nekem jó filmeket? Már nagyon sok filmet megnéztem a szünetben, de már ötletem sincs, hogy mit is nézzek, és kezdek unatkozni :D Vígjátékokat, esetleg romantikus filmeket kérnék, de csak akkor ha nem probléma :) Köszönöm :)

-----

*A te szemszöged*

Úgy döntöttem, hogy estére ott maradok Nialléknél. Louisval azóta nem beszéltem, mióta közölte a 'botrányt'. Hogy lehet ekkor bunkó? Elmondhatta volna! Szerencsére Niallel minden elrendeződött, hosszasan megbeszéltük a dolgot, és kibékültünk. Igazából nem is rám volt mérges, hanem Louisra. Bár nem akartam, hogy veszekedjenek miattam, örültem hogy nem velem veszekszik.
Amíg a két fiú veszekedett vacsora után, én felmentem a játékterembe. Zayn nagyban játszott, Liam és Harry viszont beszélgettek. Amikor odamentem hozzájuk, aggódóan felnéztek.
- Na, hogy vannak a fiúk? - kérdezte Liam idegesen.
- Még mindig veszekszenek.... - mondtam szomorúan, amire Harry felrakta a fejét.
- Na én most már lemegyek! - pattant fel a kanapéról Hazza.
- Szerintem nem kéne... - ragadtam meg a karját, jelezve hogy ne menjen le.
- Harry, igaza van (neved)nek, most ne zavard őket. Majd lerendezik egymás közt. - erősített meg Zayn, aki azóta se hagyta abba a kockulást.
- De.... - kezdett bele Harry...
- Nincs de, fiatalember! - pattant fel Liam, és úgy kezelte Harryt mint ha az 5 éves kisfia lenne. - Ülj le a popsikádra, és várd meg a míg befejezik. Addig is, ha akarod hozok fel neked csokit, hogy csöndbe maradj. - Látva a jelenetet, majdnem elröhögtem magam, de az előzményekre tekintve nem tettem meg. Harry először vágott egy 'most szívatsz?!' arcot, majd kinyögte hogy kér csokit. Liam lement, én pedig körbesétáltam a házban. Jobban feltérképeztem a fiúk szobáját, mindenkiébe bementem. Louis szobájában sok időt töltöttem el, mert neki volt a legtöbb személyes cucca a szobájában. Gyerekkori képek, játékok, ilyesmik. Az ajtón beszűrődő hangok jelezték, hogy mennem kéne. Lou jött felfelé a lépcsőn, és szerintem most nem volt jó kedvében, úgyhogy gyors átfutottam Niall szobájába, lefeküdtem az ágyára, és vártam hogy a szoba tulajdonosa is csatlakozzon hozzám. Sokat kellett várnom, úgyhogy közben elmentem tusolni és kerestem egy pólót, amiben aludhatok. Körülbelül fél óra várakozás után végre Niall is megjelent, és kicsit meglepőpött a látványomtól.
- Mi az? - kérdeztem az arcát látván.
- Semmi, csak....nem hittem volna hogy ilyen dögös is lehet a pólóm... - nevetett fel, és pedig éreztem hogy az arcom piroslik. Megcsókolt. Megsimogattam az arcát, ettől ő pirult el. Meg szerettem volna kérdezni, hogy mit beszéltek Louisval, de nem akartam lehangolni, ezért mást kérdeztem.
- Mit csinálunk holnap? - kérdeztem, mikor mellém feküdt.
- Háát nem tudom. Amit szeretnél. - karolt át, majd nyomott egy puszit az arcomra - Hiányoztál. Nagyon.
- Te is nekem. - bújtam oda hozzá. - De most álmos vagyok. Alszunk?
- Persze, csak gyors lezuhanyzok, addig te kapcsold ki az ébresztődet, mert nem akarok korán felkelni! - indult el a fürdőszoba irányába. Azonnal engedelmeskedtem, és elkezdtem keresni a telefonomat, hogy kikapcsoljam. Csak hoyg nem volt sehol. Ááá mindegy, biztos csak a játékteremben hagytam, csak a kabátom zsebébe. De nem volt erőm megmozdulni, úgyhogy csak feküdtem tétlenül. Pár perc után már Niall is mellettem feküdt és szorosan magához ölelt. Ő nagyon hamar elaludt, gondolom eléggé kifárasztotta ez a nap. Én is kifáradtam, úgyhogy könnyen elaludtam.

Másnap....


Én ébredtem fel hamarabb, de nem volt kedvem felkelni, úgyhogy csak hallgattam Niall légzését. Nagyon megnyugtató volt. Olyan 11 körül Niall is felébredt, és kérdőn nézett rám.
- Jó reggelt, szépség! Régóta fenn vagy? - kérdezte tőlem.
- Jó reggelt! Körülbelül fél órája, de jól elvoltam. - mosolyogtam rá. Megcsókolt, majd felpattant az ágyból, és csak ekkor vettem észre hogy mi van rajta.
- Neked ez a pizsamád?! - nevettem fel. Felém fordult és sértődött arcot vágott.
- Igen. Miért, baj? - mondta gyerekes hangon.
- Nem dehogy, nekem tökre tetszik. És igazából igaza van a pólódnak. Éhes vagyok. - nevettem torkom szakadtából, majd odamentem mellé és elindultunk az étkező felé.


Épp hogy kiléptünk a szobából, megszólalt a csengő. Niall már indult volna kinyitni az ajtót, de Liam felkiabált, hogy 'Majd én nyitom'. Szépen lassan mentünk a konyha felé, a lépcső tetején voltunk amikor Liam ismét felkiabált.
- (Neved) téged keresnek! - mondta Liam. Mi? Engem? A fiúk házában? Vajon ki? Lefutottam a bejárai ajtóhoz és ott lesokkolódtam.
- Anya, apa , mit kerestek itt??!

14 megjegyzés:

  1. nagyooooooooon jó lett :) egyébként nézd meg a Super 8-at. Nekem az egyik kedvencem.

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó:D már várom hogy mi lesz a következőben:3

    VálaszTörlés
  3. ez nagyon izgalmas lett! *-* lélegzetvisszafojtva várom a folytatást! :DD :]

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jó lett!Nagyon izgatottan várom a következő részt!:)
    Szerintem ez a film nagyon jó, de nem tudom, hogy láttad e!?http://www.putlocker.com/file/ACFAF12B402E5F12

    VálaszTörlés
  5. Várom a folytatást, imádom a sztorit! Ha nem láttad még, akkor ajánlom az Elátkozott Ella című filmet, nekem tetszett. Én is "film mániás" lettem mostanság, sok jót találtam ezen az oldalon: http://ni-ni.mindenkilapja.hu/html/24662646/render/filmajanloo :))

    VálaszTörlés
  6. Nekem a mostani kedvencem a Kellékfeleség, A csajok háborúja, Tizenhárom(na, ez kicsit durva, amúgy elég régi film, de nekem tetszett, mert tanulságos) :)
    Akkor az Alkonyat részei, de azt már biztos láttad.
    A régi kedvencem a Jószomszédi iszony, nagyon jó film! :)

    VálaszTörlés
  7. huu nagyon jo!! :) siess a kövi rèsszel!! ;) <333 èn nagyon step up-os vagyok ès most megy a kövi rèsz a mozikban!! :) amugy èn minden nyàron megnèzem a karib kalozokat!! :)

    VálaszTörlés
  8. Ez nagyon jó lett!! Jujj nagyon várom a kövit:)
    nem tudom a màsnaposok nennyire vígjáték mindenesetre nagyon jó! :D

    VálaszTörlés
  9. Nagyon jó lett, várom a folytatást!;) Amúgy ha film akkor nekem nagy kedvencem az 'Álomháború'. Ennél többet most nem tudok ajánlani.:|

    VálaszTörlés
  10. IJÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ O.O"""""
    Ez szíváááás :'DDDD
    Tetszett.^^

    VálaszTörlés
  11. ez K***a jóó *o* folytasd minnél hamarabb!! :DD

    VálaszTörlés
  12. koszi 1Dtenyek az otletet:D kulonben irto jo lett màr vàrom a kovit

    VálaszTörlés
  13. Jaj nagyon jó lett! Várom a folytatást! Írok neked egy pár filmet!
    -Csúf Igazság
    -Lehetek az eseted?
    - Mr. és MRS.Smith
    - Hamupipőke történet
    -Szívatós szívesség
    - Bájos Törtető
    - Három méterrel a felhők felet
    -Tökéletes pasi
    -Nem kellesz elégé
    -Szilveszter éjjel
    -Szingli fejvadász
    -Cserebere szerencse
    -Ő a megoldás
    -Négyen egy gatyában 1,2
    -Kedves John
    -Monte Carlo
    -Szédítően szőke
    -A lány a tét
    -A kopasz osztag
    -Kihívás
    -Lelkes test csere
    -Csajok, Foci, Buli
    -Ottallvós buli
    -Los Angelesi tündérmese
    -Csaó Lizzy
    -Sztár születik
    -Kabalapasi
    -Különleges valentín nap
    -Az igazi kaland
    -Tejben fürdünk
    -Egy új tündérmese: Volt egyszer egy történet
    -Szökőhév
    -Lányok a pácban
    -Marley meg én

    Remélem ezek közül találsz olyat amit nem láttál!:D És remélem mi hamarabb teszel fel új részt! Jó film nézést! :)

    VálaszTörlés