2012. május 28., hétfő

8. fejezet - A barátnődnél

Hello! Túl vagyok a 4700 megtekintésen és 35 rendszeres olvasó van! Köszönöm ! :) Remélem tetszik, ha igen akkor jelezzétek egy megjegyzéssel :) Jó olvasást :)


----


Úton a barátnőd háza felé, végig azon gondolkodtál, hogy Louis vajon mit akarhat ennyire megbeszélni veled. Mi lehet ennyire fontos? Biztos voltál benne hogy a Nialles ügyről akar beszélni, de nem tudtad, hogy pontosan miről. Mikor odaértél, a barátnőd azonnal kérdezősködött, hogy mi a baj.
Te: Semmi, semmi...
Barátnőd: De hát azt mondtam, hogy nagy gáz van...
Te: Csak azért mondtam, hogy biztos itt aludhassak... *hazudtál*
Barátnőd: Ne hazudj nekem! Hallottam a hangodon, hogy baj van!
Te: Oké, igen. Baj volt. De már nincs. *hazudtál újra, amitől kicsit rosszul érezted magad*
Barátnőd: És mi volt a baj?
Te: Az nem lényeg. Az a fontos, hogy már nincs. Zárjuk le ezt a témát.
Barátnőd: Hát jóóó....

*Barátnőd szemszöge*

Valamit eltitkol előlem. Nem tudom, hogy mit, de idegesít, hogy nem mondja el. Nagyon nagy bajnak kell lennie, ha nem akarja elmondani, úgyhogy kezdek aggódni. De megtörhetetlen. Végig azt mondogatja, hogy semmi baj... De akkor miért jött át? Mármint...örülök neki, meg minden, csak általában minimum a találka előtti napon lebeszéljük a dolgokat, nem csak úgy hogy 'na most átmegyek'. Ez fura volt. És (neved) is. Amióta itt van, csak csendben ül az ágyamon, és nézi a kikapcsolt telefonját. Általában ilyenkor megőrülünk, és belevetjük magunkat a hülyeségeinkbe...
Én: Na és milyen volt a koncert? *próbáltam valami beszédtémát hozni, hogy megtörjem a kínos csendet*
(Neved): Jó.
Na jó, most már tényleg nem értek semmit. (Neved) az egyik legnagyobb directioner, akit valaha láttam. Órákat kéne áradoznia a koncertről. De nem, ő egy jó -val beérte. Akkor valószínűleg valami szörnyű történt a koncerten...
Én: És mi történt? Mit énekeltek?
(Neved): Sok mindent.
Mivan?! Most egy olyannak kellett volna jönnie, hogy elénekelték a Gotta Be Yout, a What Makes You Beautifult, az I Wantot, és még mindent isten kínját. Az őrületbe kerget ez a csaj a hallgatásával.

*Te szemszöged*

Nem kellett volna ide jönnöm. Tudtam, hogy kíváncsi lesz, mert ő mindig ilyen. Nem hagyja békén az embert, addig amíg meg nem tudja a kívánt infót. De ezt nem mondhatom el neki. Akármennyire ki akartam beszélni magamból, nem tehettem. És igazából ha elmondanám valakinek, biztos nem ő lenne az, mert nagyon szeretem, de elég pletykás.

***

Elmentem tusolni, és utána úgy döntöttünk, hogy megnézünk egy filmet. Néha még megpróbálta kiszedni belőlem, hogy mi történt, de végül feladta. Csinált pattogatott kukoricát, és megnéztünk valami vígjátékot. Mozizás után elmentünk lefeküdni. Általában alvás előtt még órákat szoktunk beszélgetni, de most ez nem így volt.
Én: Szüleid miért nincsenek itthon?
Barátnőm: Elutaztak.
Én: És itt hagytak egyedül?
Meglepődtem, mert engem sosem hagytak volna egyedül.
Barátnőm: Igen. Miért olyan meglepő ez? 17 vagyok.
Én: Értem, értem. Csak engem sosem hagytak volna egyedül.
Barátnőm: Az te vagy...
A beszélgetésünk nagyon kínos volt. Látszott (barátnőd neve)-n hogy megsértődött. Elfordult és halkan motyogta hogy 'Jó éjt'.

*Másnap*

Én keltem fel hamarabb, úgyhogy felöltöztem és csináltam két szendvicset. 10 óra volt, és (barátnőd neve) még mindig aludt. Leültem a nappaliban lévő fekete kanapéra és bekapcsoltam a Tvt. Körülbelül fél órát tvztem , és lustulásomat a telefonom csörgése zavarta meg. Louis volt az...

4 megjegyzés:

  1. Jó lett :) Kövit!!! :D

    VálaszTörlés
  2. ez nagyon jó.:D siess a kövivel mert már várom a folytatást.:D

    VálaszTörlés
  3. Király lett.... XD siess a tobbivel is. ;) @BecskAlexandra voltam ;)))

    VálaszTörlés